طوفان سرخ

قهرمانان

 

پرسپولیس اف سی : حبیب کاشانی در نامه‌ای به اصحاب رسانه و خبرنگاران از همراهی خالصانه آنها تقدیر و تشکر کرد.

حبیب کاشانی در نامه خود به خبرنگاران آورده است…
در مدت حضور خود در عرصه ورزش، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردم، در همه این روزها اما، چه روزهای کامیابی و چه روزهای ناکامی که هر دو ذات ورزش است و از عوامل جذابیت و پویایی آن، همیشه علاوه بر حضور و لطف خداوند، سایه مهر شما خبرنگاران عزیز و اصحاب محترم رسانه را در کنار خود داشتم.


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:نامه کاشانی به خبرنگاران, کاشانی ,محمد ک,ساعت 16:9 توسط محمد| |

طوفان سرخ : با وجود استعفا حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنان اعتراض هواداران پرسپولیس ادامه دارد انها خواهان رفتن استیلی و روی کار امدن مصطفی دنیزلی سرمربی اسبق قرمز ها به عنوان سر مربی تیم خود هستن و قرار است برای عملی کردن این خواسته فردا در جلوی درب باشگاه تجمع کنند علاوه بر این برخی از هواداران از روی کار امدن محمد زویانیان یه عنوان مدیر عامل پرسپولیس ناراحت اند ومعتقدن که مدیر عامل باشگا بزرگی همچون پرسپولیس باید سابقه ی درخشانی در امر فوتبال داشته باشد و به نوعی فوتبالی باشد که خواسته ی منطقی است هواداران بهترین گزینه برای مدیر عاملی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس را محمد دادکان می دانند ایا خواسته های هواداران پر شور پرسپولیس عملی می شود ؟

نوشته شده در چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:ادامه اعتراضات هواداران پرسپولیس , خواسته هواداران پرسپولیس , دنیزلی , دادکان , محمد ک,ساعت 1:14 توسط محمد| |

 

طوفان سرخ : در پی نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر و قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول، حدود ۲۵ هوادار با در دست داشتن نوشته‌هایی ظهر امروز در مقابل باشگاه پرسپولیس حاضر شدند و اعتراض خود را مبنی بر عدم نتیجه گیری این تیم اعلام کردند. آنها خواهان این بودند که هر چه سریع‌تر پرسپولیس از این وضعیت نجات پیدا کند. نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز در محل مذکور حضور یافت و گزارشی را برای وزارت ورزش تهیه کرد.
تعدادی از اطرافیان کاشانی با حضور در کنار این هواداران دقایقی با آنها گفت و گو کردند. این تجمع پیش از استعفای کاشانی صورت گرفت. هواداران پس از ۹۰ دقیقه از مقابل باشگاه پرسپولیس رفتند.

نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:تجمع هواداران, پرسپولیس ,محمد ک,ساعت 23:17 توسط محمد| |

 

 

طوفان سرخ : به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی و به نقل از سایت گل، بعدازظهر دیروز حبیب کاشانی بعد از جلسه با عباسی ، وزیر ورزش و جوانان به این نتیجه رسید که باید از پرسپولیس برود . او دیشب این موضوع را با برخی از نزدیکانش در میان گذاشت اما اعلام رسمی این خبر به امروز موکول شد . گفته می شود که به دلیل نارضایتی وزارت ورزش از عملکرد پرسپولیس در هفته های گذشته ، این تصمیم گرفته شده است !
کاشانی عصر دیروز به وزارت ورزش رفت اما جمع بندی جلسه او با عباسی خوشایند نبوده است . اگر چه برخی سایت های خبری می گویند که علی سعیدلو به زودی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد شد.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:برکناری استیلی, تیم, پرسپولیس , محمد ک,ساعت 23:12 توسط محمد| |

 

 

 

 

طوفان سرخ : حبیب کاشانی ، سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس شب گذشته به نزدیکانش خبر از استعفا و کناره گیری از مدیریت باشگاه پرسپولیس داده است . در حالیکه برخی منابع خبر می دهند که او امروز صبح این تصمیم را اجرایی کرده است اما هنوز این خبر توسط منابع اصلی تایید نشده است .
به دنبال شکست سرخپوشان در دربی ۷۱ و جو اعتراض آمیز بوجود آمده در چند روز گذشته سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس سکوت کرده اما در مصاحبه امروز صبح خود با روزنامه رسمی این باشگاه از حمید استیلی حمایت کرده است.

نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:استعفا, پرسپولیس, کاشانی, کاشانی استعفا داد ,محمد ک,ساعت 23:10 توسط محمد| |

 

پرسپولیس اف سی : به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی، دور جدید اعتراضات هواداران پرسپولیس پس از شکست سنگین این تیم در داربی هفتاد و یکم پایتخت شکل گرفت که در آن پرسپولیس با تحمل سنگین ترین شکست ۱۶ سال اخیر خود به رده پانزدهم جدول سقوط کرد.

علی محدثی مسئول یکی از صفحات اجتماعی هواداران پرسپولیس در گفتگو با ما می گوید :«سه شنبه قرار است دوباره در محل باشگاه جمع شویم و خواهان استعفای مدیرعامل باشگاه شویم. وی ادامه می دهد: هواداران از وضعیت تیم به ستوه آمده اند و دیگر حاضر نیستند این وضع را تحمل کنند.  ما از مسئولان می خواهیم پیشکسوتان دلسوز تیم از جمله پروین ، دادکان ، انصاری فرد هدایت تیم را بر عهده بگیرند تا بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.»

نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:هواداران پرسپولیس, پرسپولیس ,محمد ک,ساعت 1:7 توسط محمد| |

طوفان سرخ : هواداران تیم فوتبال پرسپولیس خواستار بازگشت مصطفی دنیزلی سرمربی سابق تیم فوتبال بشیکتاش به پرسپولیس شدند.هواداران پرسپولیس در یکی از شبکه های اجتماعی از مصطفی دنیزلی سرمربی سابق این تیم خواسته اند تا به ایران بیاید و هدایت این تیم سرخپوش را برعهده بگیرد. آنها که خاطرات خوبی با این مربی ترکیه ای دارند در این سایت اجتماعی از دنیزلی خواسته اند تا دوباره هدایت پرسپولیس را در دست بگیرد و یک بار دیگر این خاطرات را برای آنها رقم بزند.نتایج ضعیفی که پرسپولیس گرفته وباخت در پی در پی سه داربی هواداران را برآن داشته تا با کامنت گذاشتن در صفحه این مربی چنین درخواستی را از او داشته باشند.پرسپولیس در زمانی که دنیزلی سرمربی این تیم بود هرچند به مقامی بهتر از سومی نرسید اما بازی های خوبی انجام میداد که هواداران را راضی نگه داشته بود.

نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:برگرد, تیمت, درخواست, مصطفی دنیزلی, هواداران, پرسپولیس , محمد ک,ساعت 17:16 توسط محمد| |